Există o relație între ce mâncăm și fericire?

Există o relație între ce mâncăm și fericire?

Există o relație între ce mâncăm și fericire?

Da, există o relație între ce mâncăm și fericire! De câte ori am auzit spunându-se despre corpul nostru că este ca o mașină și că alimentele sunt combustibilul necesar pentru a produce energie? Este oare mâncarea doar un mijloc pentru a ne face să lucrăm la maxim sau este temelia fericirii?

De fapt, poftele alimentare sunt foame emoțională. Este modul în care organismul nostru ne comunică faptul ca are nevoi de bază care nu-i sunt satisfăcute.

Poate că este nevoia de confort, mângâiere, iubire, sprijin, confirmare sau apropiere.

Doar ascultându-ne, vom descoperi ce nevoi avem, începem să ne hrănim emoțional și putem observa că scăpăm treptat de poftele alimentare.

Dacă învătăm care este diferența dintre foamea emoțională si cea fizică, ne vom putea îndeplini cu ușurință nevoile emoționale și vom putea pune capac poftelor.

Câteva dintre aceste diferențe sunt:

Foamea emoțională își are bază țîn minte. Este subită si specifică. Dorește un singur tip de aliment, în timp ce.

Foamea fizica începe în stomac, este lentă și deschisă către o varietate de alimente.

In medicina tradițională chinezească, poftele alimentare sunt indicii care dezvăluie dezechilibrul organelor.

 

Avem nevoie să ne confruntăm emoțiile, în loc să le acoperim cu mâncare. Chiar dacă acest lucru pare să fie dificil, este calea către fericire.

 

Serotonina și dopamina: fericirea într-o singură mușcătură

 

Dar nu este vorba doar de a fi fericit pentru că ne bucurăm de felul nostru de mâncare preferat sau pentru că mâncăm în bună companie. Există o mulțime de alimente care cresc nivelul serotoninei și dopaminei, îmbunătățind funcția creierului, stările depresive, atenuând disconfortul.

Un nivel scăzut de serotonină a fost, de fapt, legat de apariția stărilor depresive. Dar pentru ca serotonina să-si faca treaba, aminoacidul cheie necesar sintezei sale este triptofanul. Dacă organismul nu conține triptofan, serotonina nu poate fi produsă.

 

Poți să fii fericit și să rămâi în formă?

 

Răspunsul este absolut da!

Mulți cred că fericirea legată de hrana poate fi legata de diverse bomboane de ciocolată, gustări grase și kilograme de înghețată.

Dar adevărul este altul. Există alimente absolut sănătoase care pot produce cei mai importanți neurotransmițători pentru buna dispoziție, serotonină și dopamină.

Ananas

Ideal pentru că reduce anxietatea și promovează concentrarea și motivația.

Năut

Printre alimentele care cresc cel mai mult serotonina și dopamina, atât de mult încât se spune că acest aliment este ingredientul vieții.

Banană

Un aliment cu o mie de caracteristici, banana promovează producerea de triptofan, asigură vitaminele A, C, K și B6, necesare pentru a promova sinteza și metabolismul multor neurotransmițători, inclusiv serotonina și dopamina, precum și ne ajuta să luptăm cu descurajarea datorită prezența zaharurilor și a fibrelor naturale.

Ou

Frica de nivelurile colesterolului ne duce adesea departe de consumul acestui aliment, ceea ce, pe de altă parte, ne arată că ne ajută să producem triptofan și vitamina B6, substanțe necesare pentru producerea de serotonină și dopamină, precum și producerea de colesterol sau HDL pentru corpul nostru.

Somon

Împreună cu macroul este bogat în vitamine complexe B, substanțe nutritive esențiale pentru a detecta serotonina și dopamina. Fără a uita că este bogat în Omega3, datorită căror procese precum atenția, memoria sau starea de spirit sunt îmbunătățite.

Carne de curcan/vită

Bogate în triptofan, un aminoacid care contribuie la secreția de serotonină, aceste alimente gustoase îți garantează o zi lipsită de griji, în care vei simți că poti să faci tot ceea ce ți-ai propus. Desigur că la masa de prânz ar fi indicat să nu consumi o cantitate prea mare de carne de curcan/vita, întrucât odată ce serotonina va fi secretată, este posibil să te simți atât de relaxată încât să iti dorești să tragi un pui de somn. De aceea, este bine să te limitezi la o porție modestă, însă sățioasă, curcanul/vita putând fi combinate pentru un plus de energie cu o salată de crudități.

Ciocolată neagră

Ciocolata este adesea demonizată și eliminată din ceea ce se numește o dietă sănătoasă și echilibrată. Dar pe lângă faptul că este una dintre alimentele care mărește serotonina și dopamina, ea furnizează de asemenea exorfină, un analgezic natural care reduce durerea și teobromina, o substanță care ne dă energie. Cel mai important lucru este să nu exagerați și să nu depășiți doza recomandată de 28 de grame pe zi de ciocolată neagră.

Laminine numit „Minunea Vietii” conține:

  • extract de ou;
  • proteine de mare (cartilaj de rechin);
  • Fito-proteine (boabe fermentate de mazăre galbena).

Laminine este singurul produs care conține  Fibroblast Factor de Creştere (FGF), serotonina naturală, precum şi vitamine, respectiv minerale.

  • -35%
    Laminine pret laminina tratament cancer

    LAMININE (30 cps) – supranumit „Minunea vietii”

    0 out of 5
    • produs natural care reactiveaza CELULELE STEM din corpul nostru, ajutand la regenerarea celulelor imbatranite sau bolnave si astfel contribuind la însănătoșirea persoanei care urmează un tratament cu acest produs;
    • singurul produs din lume care conține  Fibroblast Factor de Creştere (FGF), serotonina naturală, precum şi vitamine, respectiv minerale;
    • activeaza mecanismul de reparare al organismului si contribuie la cresterea sănătăţii fizice, mentale si emotionale;
    • contribuie la cresterea nivelului de energie si rezistenta in cazul persoanelor ce sustin activitati fizice.
    260.00 lei 170.00 lei

Citeste si:

Cumpara-ti cu viata doar fericire adevarata!

Ce trebuie sa pui in farfuria ta ca sa ai o viata sanatoasa!

Daca va schimbati alimentatia, va schimbati si viata!

Da, există o relație între ce mâncăm și fericire! Mancarea sănătoasă este temelia fericirii! mâncăm și fericire mâncăm și fericire mâncăm și fericire mâncăm și fericire mâncăm și fericire

Share this post


  preloader